Wednesday, June 22, 2005



Got no reason for coming to me and the rain running down.
There's no reason.
And the same voice coming to me like it's all slowin down.
And believe me--

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75
Giving me more and I'll defy
'Cause you're really only after '74-'75.

It's not easy, nothing to say 'cause it's already said.
It's never easy.
When I look on your eyes then I find that I'll do fine.
When I look on your eyes then I'll do better.

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75.
Giving me more and I'll defy
'cause you're really only after '74-'75.

artist:The Connells; album:Ring

  上篇日記才說要分享2pac的歌詞,不過現在這篇先分享The Connells的歌。也許是因為聽2pac已經聽到有點厭倦了,就像吃完麻辣鍋後總是特別想念清粥小菜是一樣的道理。這首歌非常淡,中慢板的旋律,吉他合弦輕播,像煞校園民歌。
  算一算我也好幾個月沒有上大夜班了,之前身體很不好,經過幾個月來的修養,感覺上有健康了一些。這兩天又開始上久違的大夜,也沒什麼奇特的感受,反正就是這樣。
  大概兩個月前我身體很虛,碧珠姐看到我臉色慘白,就告訴我一個補肝的方法,不是吃豬肝這種吃肝補肝的鬼把戲,而是叫我去買一斤蛤利放電鍋裡蒸,然後蛤利會吐出量約一碗的乳白色汁液,就是所謂的"蜆精"。我回去不經意跟我媽提起這件事,過不久我再回家,就喝到一碗腥味十足的蜆精。直於有沒有用...我也不知道,身體是有變好一點,不過我覺得這和我接下來都上早班有關。
  另外,上星期十四號去敗了S700i。拆舊機X7 SIM卡的時候,看到購買日期的標籤,剛好一年一個月。我上一不見的X6也差不多用了要一年。這支機能在我手邊多久我也不知道,反正我真的對高科技的東西就是沒有抵抗力,偏偏這些東西又真的是超級花錢,貶值速度超級快。難怪我都存不了什麼錢,唉。

0 意見:

Post a Comment