Wednesday, July 17, 2002

  I'm in a wide open space, I'm standing. I'm all alone and staring into space. It always quiet through my celling, the roof comes in and crashes in a daze. I'm in a wild open space, it is freezing. You'll never get to heaven with a smile on your face from me. I'm in a wild open space. I'm staring there is something quite bizarre I cannot see. I'm on the top of the hill, I'm lonely there's someone here to shout to miles away. I could be back in my house, for I care they do not hear me. It is the same old case.(Mansun/Wide Open Space)
  終於把整個網站重新整修完成了。與其說是整修其實比較像是重蓋。這是我第一次用Dreamweaver 編輯網頁, 其中遇到很多問題,很感謝Sword Dust劍塵小姐的幫忙,如果沒有她的指導, 恐怕這個網站不是難產,而會是死胎........-_-//
  上面放的是Mansun "Wild Open Space"歌詞,也是這個網站站名的由來。Space有空間跟太空的雙關意義,所以這次改版也選 "太空之旅"作為網站主題。 但我現在的心情反而比較接近Elton John的"Rocket Man"。 基本上這次只有版型改變,內容骨架沒有變太多 ( 光這樣就已經夠累人了 ) 。我也趁這次整修之便,好好清了一清我的My Web資料夾。 以後我應該還會再增加Links裡的資料,目前遇上了分類的麻煩,有很多很瑣碎的網頁, 我又不想一個分項只有一兩個網站,所以目前只放魔戒跟F1的連結,等到日後想出解決辦法,或是蒐集了更多相關網頁之後, 再做更動。
Next
Newer Post
Previous
This is the last post.

0 意見:

Post a Comment